Vägen till Drömlivet

Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Äntligen är den här!

Av Ya Tíng - 15 juli 2014 15:45

Nu har Forever äntligen lanserat sin Aloe BB Crème SPF 20.
En efterlängtad BB crème som återfuktar huden och jämnar ut hudtonen, fungerar som primer, concealer och makeupbas samt skyddar mot solen.
Huden blir len och jämn med en snyggt matt finish för en naturlig och fulländad look!


Själv har jag redan redan fått tag på en och är väldigt nöjd över dess effektivitet.
Jag har alltid varit ganska röd i ansiktet och måste oftast använda olika varianter av smink som har mycket grönt i sig, men med Forevers nya BB crème kan jag få bort min rodnad lika bra utan det gröna. ^_^

Något annat som jag älskar med denna BB crème och allt annat smink från Forever är att det är Cruelty Free, dvs inte testat på djur.
Att de sedan innehåller vår egenodlade & ekologiska Aloe Vera är också är ett väldigt stort Plus.

Är du nyfiken på vår nya BB crème eller annat smink ur vår kollektion så kan du få mer information via min webshop.
http://www.foreverbehealthy.se/sv/shop/category/makeup

Har du frågor angående någon av produkterna är du varmt välkommen att lämna en kommentar eller kontakta mig via min hemsida.
www.foreverbehealthy.se

Beställningar görs enklast genom att besöka min webshop, skapa ett konto och klicka hem det du vill ha men du kan självklart lägga en beställning per telefon eller via mail om så önskas.

Önskar er alla fortsatt fin tisdag.
Hälsningar // Ya Tíng

 

#forever #foreverliving #aloevera #bbcreme #nyheter #makeup

 
 
Lotta & Bernergrabbarna

Lotta & Bernergrabbarna

16 juli 2014 09:27

Tack för kommentaren om mina gamla bernergubbar, och kul att du också har Berner.
Tävlade du också i lydnad med din hund?

Svar: Gazton är 10 ½ år, och Imexx är 8 år och 3 månader. (dom är halvbröder.. samma mamma)
Ha en bra dag

http://minabernergossar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ya Tíng - 20 juli 2014 13:15

I fredags fick jag hem en ny beställning med varor till mitt lager.Känslan man får när man ska packa upp allt är väldigt likt julklappsöppningen på julafton,det spelar ingen roll om du vet vad som finns i, det är ändå lika roligt ^_^Vad som är ännu r...

Av Ya Tíng - 13 juli 2014 22:15

Idag har vi delar av Davids familj på besök, b.la. hans två kusiner från Taiwan som aldrig varit i Sverige tidigare.Eftersom det är deras första besök här så ville vi bjuda dom på några riktigt svenska klassiker.Vi bestämde oss därför för att göra tv...

Av Ya Tíng - 12 juli 2014 11:38


Just nu sitter jag och älsklingen på tåget in mot stan. Vi ska titta på en ny lokal för bröllopet och förhoppningsvis kunna bocka av ännu en sak på bröllopslistan. ^_^ Lite senare ska vi inhandla ingredienser till diverse gottigheter som vi ska b...

Av Ya Tíng - 11 juli 2014 17:45

Hej allihopa!Sedan mitt senaste inlägg i lördags så har en massa saker hänt, har velat dela med mig av allt på bloggen men har verkligen inte haft tid.Tänkte därför baka ihop veckans händelser i ett och samma inlägg.Det har hänt både trevliga och trå...

Av Ya Tíng - 5 juli 2014 13:45

Hej allihopa!Normalt sett brukar våra lördagsmorgnar innefatta ett besök till gymmet men då jag fortfarande inte är helt bra i lederna efter veckans sjukdom så skippade vi det.Istället gick vi en lång promenad ganska likt den igår kväll, innan vi bel...

Ovido - Quiz & Flashcards